‌واو حالیه

زیر همین آسمان و روی همین خاک

‌واو حالیه

زیر همین آسمان و روی همین خاک

بسم الله

خوشبختانه، با وجود اینکه می دونم حرف خاصی ندارم که تو وبلاگ و جاهای دیگه بزنم اما هنوز به وبلاگ فکر می کنم و برام مهمه. من هیچ وقت نتونستم برای مخاطبم توی شبکه اجتماعی حرف بزنم. من هیچ وقت موفق نشدم توی ارتباط شفاهی با بقیه کیف کنم و لذت ببرم. اما وبلاگ داستانش متفاوته. من هر بار توی وبلاگ می نویسم -ولو سالی یکبار باشه- کیف می کنم.

در هولناکی ِ تشریح ِ کالبد ِ روان ِآدمی

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۴۴ ب.ظ

ب

 

به گمانی که الان دارم، هولناک ترینِ کار ها نفوذ و واکاوی و نهایتا تشریح چیزهایی است که بر انسان می گذرد. 

این جهان بیرون نیست که ما را (منظورم انسان هاست به مثابه یک نوع) می سازد. بلکه جهان بیرونبا همه کاستی ها و زشتی هایش، متعادل شده و فیلتر شده درونیات هولناکی است که انسان ها دارند. 

روان کاوی، تلاشی بود که سعی کرد کمتر از بقیه مضحک باشد، اما سرنوشتت جور دیگری رقم خورده بود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۴
محمدیحیی

نظرات (۲)

۰۶ آبان ۹۸ ، ۰۷:۳۴ حمید درویشی شاهکلائی

این نظر قبلی خیلی خوب بود؛ یک هرزنامه تبلیغاتی دوست‌داشتنی!

پاسخ:
خیلی خوشحالم که هنوز منقرض نشدن :)
۰۴ آبان ۹۸ ، ۱۶:۳۱ ehsangold ehsangold

به شدت باهاتون موافقم!

خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید:

مشاهده قیمت و خرید انگشتر طلای ست زرد کد 530

مشاهده شرایط فروش اقساطی طلا و جواهر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی